Når man som virksomhed gerne vil gå online, eller arbejde med strategien online, er det oplagt med webdesign.
Ved at få hjælp til hjemmeside design kan man også få brandet sin virksomhed, på den måde.
Det kan faktisk godt, betale sig at inkorporere sit webdesign i forhold til ens egen strategi.
Det er vigtigt, for os at sige, at der hos os ikke findes nogle egentlige skabeloner. Her er udelukkende tale om originale designs, hvor de er tilpasset kundens ønsker 100 %.
Ved at kunne tilpasse webdesignet til hver enkelt kunde, er vi også sikret på, at der er en højere grad af tilfredshed, med det endelige resultat.
Når man har et webdesign , der bruges aktivt, kan vi løbende tilpasse dette, ved at bruge data fra brugernes adfærd.
Dermed kan siden eller webshoppen, løbende tilpasses, afhængig af, hvordan kundernes adfærd er på selve siden.
Der arbejdes med nogle specifikke elementer, der gerne skal være en del af webdesignet.
Det første er bevægelse. Det er slut med statiske hjemmesider. Ved at tilføje bevægelige elementer, kan man være med til at fastholde en brugers interesse i selve hjemmesiden.
Hvis der på en måde, kan integreres interaktivitet på siden, vil brugeren føle sig som en del af processen.
Dette kan gøre det lettere som kunde, at kunne huske det pågældende brand.
Derudover er det tracking, dvs. sporing af kunders adfærd, der er med til at justere på siden, efterhånden som brugernes adfærd bliver kortlagt.
Vi tager udgangspunkt i hver enkelt kundecase, således at det færdige webdesign, kan relateres til virksomhedens strategi og røde tråd.